.: Funkcie Internetového Obchodu

Systém Môj Internetový Obchod je komplexný ecommerce nástroj, ktorého hlavnou výhodou je modularita v oblasti dizajnu a funkcionality. Všetky súčasti a nastavenia systému sa dajú nielen funkčne, ale aj dizajnovo meniť podľa ľubovoľných požiadaviek. Systém obsahuje obrovské množstvo funkčných riešení, prostredníctvom ktorých môžete predávať akýkoľvej druh produktu (tovar, služba, virtuálny/nehmotný produkt) ľubovoľnému typu zákazníka (podnikatelia - B2B, koncoví zákazníci - B2C, veľkosklady a podobne). Systém internetového obchodu je plne funkčne prispôsobiteľný. Ako jeho predajná časť, administračná časť, dáta uložené v databáze, tak aj prepojiteľnosť s externými nástrojmi a systémami.

  1. Všeobecné funkcie a vlastnosti internetového obchodu
  2. Funkcie zamerané na predaj
  3. Sklad - všetko ohľadom produktov
  4. Správa a práca so zákazníkmi
  5. Doprava tovaru
  6. Platba za tovar
  7. Štatistika, analytika a prehľady
  8. SEO optimalizácia internetového obchodu
  9. EXPORT a IMPORT údajov
  10. Prepojenie s účtovnými systémami ERP
  11. PODROBNÝ ZOZNAM
1

Všeobecné funkcie a vlastnosti internetového obchodu

V tejto sekcii nájdete popis funkcionality, ktorá sa týka všeobecného nastavenia internetového obchodu.

  • Hromadné spracovanie dát

    Základná vlastnosť internetového obchodu. Umožňuje hromadne pracovať s produktmi a ich vlastnosťami. Príklad funkcionality na hromadné spracovanie dát je kopírovanie produktov, export, import, filtrovanie zobrazenia dát, nastavenie jednej varianty pre viacero produktov a pod.

  • Peňažné meny (dolár, euro, libra, iné)

    Internetový obchod je vyvinutý pre medzinárodné použitie. V systéme je nastavená mena EURO. Internetový obchod dovoľuje pridať ľubovoľnú peňažnú menu s pevne zadaným výmenným kurzom, alebo kurzom, ktorý sa automaticky aktualizuje podľa údajov z finančného portálu Yahoo Finance.

  • Automatické aktualizovanie výmenného kurzu

    Funkcionalita, ktorá v pravidelnom intervale aktualizuje výmenný kurz k mene, v ktorej sú zadané ceny produktov. Aktuálne kurzy sa sťahujú z portálu Yahoo finance.

  • Multijazyčnosť Obchodu a Administrácie (anglicky, slovensky, iné)

    Internetový obchod je navrhnutý k využívaniu viacerých jazykov. V systéme sú nastavené dva jazyky Slovenčina a Angličtina. V prípade záujmu je otázkou minút spustiť obchod v inom jazyku (čeština, maďarčina, poľština, nemčina, čínština, ruština a podobne). Jazyk si môžete zvoliť nielen pre predajnú časť, ale aj pre administračnú časť. Takisto je možné spustiť iba určitú obchodnú prevádzku (viaceré obchody s jedným skladom) v inom jazyku.

  • Grafické šablóny obchodu

    Systém internetového obchodu je plne graficky modifikovateľný. V základe obsahuje niekoľko grafických šablón. V prípade záujmu zmeny dizajnu je otázkou minút zmeniť celý dizajn alebo iba jeho ľubovoľnú časť. Funkčná časť je oddelená od grafickej časti, preto je jednoduché vytvoriť alebo upraviť dizajn.

  • Ľubovoľný dizajn pre akúkoľvek časť obchodu alebo stránky

    Systém internetového obchodu ponúka možnosť nastaviť špeciálny dizajn pre hlavnú stránku, produkt, kategóriu a iné. Dokonca je možné si jednoducho nastaviť špeciálny dizajn pre jednu určitú kategóriu, jeden produkt alebo špeciálnu stránku.

  • Špeciálny dizajn pre vybraný produkt

    Máte medzi predávaným tovarom jeden alebo niekoľko špeciálnych produktov, ktoré potrebujete od ostatných odlíšiť. Potom pre nich vytvorte špeciálny dizajn. Internetový obchod poskytuje možnosť priradiť dizajn pre konkrétny produkt, kategóriu alebo stránku.

  • Špeciálny dizajn pre vybranú stránku

    Potrebujete spropagovať Vašu TOP kategóriu. Priraďte jej špeciálny dizajn s propagačným bannerom. So systémom Môj Internetový obchod je to úplne jednoduché.

  • Nastavenie počtu zobrazených produktov na jednej stránke

    Môžete si zvoliť či zobrazíte všetky produkty v kategórii na jednej stránke alebo budú zobrazené po 5, 10,15... na jednej stránke. Je to len na vás s voľbou jedného kliknutia v nastaveniach internetového obchodu.

  • Odosielanie emailov cez PHP alebo SMTP

    Pomocou tejto funkcionality dokážete definovať, či sa budú odosielané emaile generovať cez PHP funkciu mail(), alebo cez váš špecializovaný emailový server. V Mojom Internetovom obchode si môžete vybrať. Je to len na vás.

  • Notifikácia majiteľa o novej objednávke

    Čas sú peniaze. Zákazníci sú viac a viac nedočkavý. Buďte ihneď informovaný o novej objednávke. Systém Môj Internetový obchod vás okamžite informuje pri vytvorení objednávky. Funkcionalita je vynikajúcim pomocníkom, ak máte mobilný internet s prijímaním elektronickej pošty v telefóne.

  • Notifikácia majiteľa o novej registrácii

    Buďte ihneď informovaný ak sa do systému zaregistruje nový zákazník. Kute železo pokiaľ je horúce. Môj Internetový obchod ponúka funkcionalitu na okamžité emailové upozornenie ak sa zákazník zaregistruje do systému.

  • Preposielanie emailov pre majiteľa iným odberateľom

    Máte zamestnanca, ktorý vám spravuje internetový obchod. Chcete byť vždy o všetkom informovaný? V internetovom obchode si môžete nastaviť preposielanie všetkých administračných emailov viacerým osobám. Počet je neobmedzený.

  • E-mailový spravodaj - hromadné emaile

    Funkcionalita využíva potenciál emailu k marketingovej komunikácii k zákazníkovi. Pomocou nej dokážete jednoducho hromadne odoslať email so špeciálnou ponukou alebo informačný email vašim zákazníkom.

  • Systém obchodných prevádzok (napr. 2 obchody s jedným skladom)

    Pomocou tejto funkcionality dokážete jedným kliknutím vytvoriť niekoľko internetových obchodov s jedným skladom tzv. obchodné prevádzky. Príklad využitia: internetový obchod s predajom na Slovensko a do Českej republiky. Budete mať dve obchodné prevádzky s iným jazykom a menou, ale s jedným skladom. Ďalší príklad: vytvorte si špecializované obchodné prevádzky. Jedna bude predávať napr. detské oblečenie, druhá dámske oblečenie. Alebo máte internetový obchod s elektronikou, potom si vytvorte špecializovanú prevádzku na predaj jedného druhu elektroniky (profesionálne meracie prístroje výhradne pre profesionálov) a druhú špecializovanú prevádzku pre revíznych technikov.

  • Nastavenie prevádzky cez SSL zabezpečený prenos

    Funkcionalita zameraná na bezpečnosť internetového obchodu. Zákazník chce využiť zabezpečený (šifrovaný) prenos jeho osobných údajov, kreditnej karty alebo hesla pri prihlasovaní do systému. Zákazníci takúto možnosť určite ocenia. Zamerajte sa na bezpečnosť a vytvorte si konkurenčnú výhodu. Príkladom zabezpečeného prenosu je napríklad internetové bankovníctvo. Funkcionalita sa zapína jedným kliknutím v nastaveniach internetového obchodu. Využítím tejto funkcie sa bezpečnosť prenosu vyrovná bezpečnosti prenosu pri bankových transakciách.

  • Integrovaný partnerský program (affiliate)

    Vynikajúca funkcionalita ako zapojiť vašich zákazníkov alebo partnerov do predajného procesu. Poskytnite im možnosť ako dostať províziu za sprostredkovanie obchodu. Výšku provízie pre každého partnera zvlášť, alebo hromadne, si v percentách určíte sami v nastaveniach partnerského programu. Vaši partneri sa musia registrovať alebo ich do systému môžete vložiť aj sami.

  • Nastavenie odsúhlasenia podmienok pre partnerov

    Funkcionalita zabezpečuje právne podloženie, že sa partner oboznámil a súhlasil s vašimi podmienkami partnerského programu pri jeho registrácií za partnera. Funkcionalitu môžete zapnúť alebo vypnúť podľa ľubovôle.

  • Mód údržby obchodu

    Upravujete internetový obchod a nechcete aby zákazníci videli čo robíte, alebo aby náhodou nenakúpili za testovacie ceny. Potom prepnite internetový obchod do údržbového módu. Zákazníkom sa zobrazí informácia o práve vykonávanej údržbe systému.

  • Správa WWW stránok - integrovaný CMS systém

    Internetový obchod obsahuje aj klasické internetové stránky. Zvyčajne so špeciálnym obsahom ako dopravné, všeobecné podmienky, špeciálne akcie, súťaže alebo iné informácie. Pomocou CMS systému si môžete jednoducho vytvoriť a spravovať takéto internetové stránky ako by ste ich písali v systéme MS Word.

  • Integrované tlačidlá sociálnych sietí (Facebok, Twitter)

    Sociálne siete sú vynikajúcim marketingovým nástrojom. Môj Internetový Obchod poskytuje integrovanú funkcionalitu zdieľania informácií a produktov internetového obchodu na takýchto sociálnych sieťach ako Facebook a Twitter.

  • Správa užívateľov - administrácie (správca, zamestnanec, iné)

    Základná funkcionalita administračného systému. Umožňuje vytvoriť neobmedzené množstvo užívateľských účtov v administračnom systéme. Každý účet je priradený do vami vytvorenej skupiny. Každá skupina má priradené práva. Príkladom môže byť skupina BRIGÁDNICI, kde budú priradení iba brigádnici s prístupom iba do skladu a iba s oprávnením na vkladanie produktov do skladu.

  • Priradenie užívateľov administrácie do skupín

    Každý užívateľský účet musí byť priradený do skupiny. Každá skupina má priradené práva na prácu s jednotlivými časťami administrácie. Príklad môže byť skupina BRIGÁDNICI, kde budú priradení iba brigádnici s prístupom iba do skladu a iba s oprávnením na vkladanie produktu do skladu.

  • Nastavenie vlastných stavov reklamácie

    Funkcionalita umožňuje nastaviť si vlastné stavy reklamácie produktu podľa firemných procesov. Príklad stavov môže byť: 1. prijatá 2. odmietnutá 3. v stave riešenia 4.neuznaná 5.zlikvidovaná a pod.

  • Integrovaný WYSIWYG editor

    Pomocou WYSIWYG editora dokážete pracovať s textom akoby ste ho písali v systéme MS Word. Jednoduchý a prehľadný nástroj na prácu s textom a vkladaním obrázkov do textu.

  • Integrovaný správca obrázkov

    Internetový obchod obsahuje pokročilého správcu obrázkov. Pomocou neho dokážete jednoducho z vášho počítača nahrať obrázok do systému a priradiť ho k produktu alebo vložiť do textu. Ďalej ho dokážete kopírovať, premenovať, zmazať, vložiť do vami vytvoreného adresára a pod. Každý obrázok je automaticky veľkostne upravený na bezproblémové zobrazenie v internetovom obchode.

  • Integrovaný modul Google Talk

    Pomocou tohto modulu dokážete komunikovať so svojimi zákazníkmi formou písania v reálnom čase pomocou systému Google Talk.

2

Funkcie zamerané na predaj

Profesionalita internetového obchodu sa posudzuje podľa možnosti práce so zákazníkmi a cenami produktov. Je to najdôležitejšie, čo by mal systém internetového obchodu spĺňať na 100%. Pozrite si zoznam predajnej funkcionality internetového systému Môj Internetový Obchod.

  • Vernostný program (zbieranie bodov)

    Zabezpečte si vernosť vašich zákazníkov. Dajte im možnosť ako byť odmenený za nákup vo vašom obchode a prečo si u vás znova nakúpiť. Získať nového zákazníka je 5x nákladnejšie ako si udržať stáleho zákazníka. Pomocou funkcionality "Vernostný program" priradíte produktom určitý počet vernostných bodov za ich nákup. Tieto body si môže zákazník zameniť za zľavu alebo za ne nakúpiť vami vybraný produkt.

  • Zľavové kupóny (fixná suma, percento, doručenie zdarma)

    Motivujte k nákupu. Zľavové kupóny sú na to ideálnym prostriedkom. Pomocou funkcionality "Zľavové kupóny" dokážete osloviť nových, ale aj stálych zákazníkov a vnuknúť im dôvod nakúpiť práve u vás. Zľavové kupóny sú plne flexibilné. Zľavu môžete aplikovať ako fixnú sumu, percento alebo napríklad doručenie tovaru zdarma. Kupóny môžete obmedziť iba pre prihlásených zákazníkov, na určité produkty, aplikovať časové obmedzenie a podobne.

  • Darčekové poukazy

    Vianoce, narodeniny, meniny, výročia a iné špeciálne akcie. Ani vy neviete čo kúpiť vašim blízkym alebo priateľom? Darčekové poukazy sú ideálnym prostriedkom na vyriešenie dilemy čo kúpiť ak neviete o čo by mal dotyčný záujem.

  • Objednanie tovaru na jednej stránke

    Funkcionalita uľahčuje cestu ako odstrániť čo najviac prekážok pri nákupe tovaru z internetového obchodu. Na jednej stránke zákazník vyplní potrebné údaje a stlačí tlačítko zaplatiť. Aké jednoduché.

  • Objednanie tovaru aj bez registrácie

    Poznáte to, vložíte si tovar do košíka a chcete zaplatiť. Zrazu sa vám zobrazí registračný formulár. Máte chuť ihneď odísť a nenakúpiť. Odstráňte túto prekážku pomocou funkcionality nákupu bez registrácie a umožnite vašim zákazníkom nakúpiť produkty bleskovo rýchlo a jednoducho.

  • Predaj nehmotných produktov (služby, dokumenty,..)

    Internetový obchod poskytuje funkcionalitu na predaj nehmotných produktov ako sú napríklad služby alebo virtuálny tovar (nehmotný). Virtuálny tovar môže byť napríklad elektronická knižka, elektronický dokument, návod, MP3 súbor, hudba, film a iné. Ihneď po kúpe sa zákazníkovi zobrazí možnosť stiahnutia zakúpeného virtuálneho produktu

  • Akciové ceny (všetci, skupiny, vybraní zákazníci)

    Funkcionalita akciové ceny predstavuje priradenie špeciálnej ceny pre vybraný produkt určenému typu zákazníkov. Dajte zákazníkom dôvod prečo by si mali zakúpiť produkt ihneď a práve u vás.

  • Zľavy, hromadné zľavy, zľavy pre skupiny, časovo obmedzené zľavy

    Zľavy sú podvedomím spúšťačom nákupného procesu. Internetový obchod obsahuje prepracovaný systém zliav. Zľavy sa dajú obmedziť časovo, priradiť iba vybraným skupinám, tovaru alebo uplatniť hromadné zľavy.

  • Minimálne množstvo na objednanie produktu

    Funkcionalita predstavuje nastavenie minimálneho počtu položiek produktu, aby bolo možné si daný produkt objednať.

  • Zobrazenie súvisiaceho tovaru

    Možnosť ako zvýšiť predaj produktov v internetovom obchode. Pri aktuálne zobrazenom produkte sa zobrazia súvisiace produkty. Súvisiace produkty sa priraďujú v sklade internetového obchodu.

  • Zobrazenie vlastných stavov pri vypredaní produktu

    Ak sa produkt vypredá je možnosť zobrazenia informácie o vypredaní resp. dodania nového počtu tovaru. Zobrazené stavy produktov si môžete sami nastaviť v administrácii internetového obchodu.

  • Zobrazenie najpredávanejších produktov

    Táto funkcionalita internetového obchodu dovoľuje zobraziť v bloku informácie o najpredávanejších produktov. Blok sa dá ľubovoľne umiestniť na stránku a taktiež sa mu dá priradiť špeciálny dizajn.

  • Zobrazenie najnovších produktov

    Informačný blok s najnovšie pridanými produktmi do internetového obchodu. Tento blok sa dá jednoducho aplikovať do internetového obchodu s priradením špeciálneho dizajnu.

  • Zobrazenie akciových produktov

    Informačný blok s produktmi v internetovom obchode, ktorým sú aktuálne priradené akciové ceny.

  • Integrovaný systém bannerovej reklamy

    Funkcionalita predstavuje zobrazenie reklamného bannera alebo iného obrázka v bloku v ľubovoľnej sekcii a časti internetového obchodu.

  • Zobrazenie cien s daňou alebo bez dane

    Internetový obchod umožňuje zvoliť si, či sa zadané ceny budú zobrazovať spolu s daňou alebo bez dane.

  • Zobrazenie cien iba pre prihlásených zákazníkov

    V nastavení internetového obchodu si môžete zvoliť, či sa budú neprihláseným návštevníkom internetového obchodu zobrazovať ceny. Toto nastavenie je ideálne pre špeciálne generované ceny, zákazkové výrobky alebo pre veľkoobchody a iné subjekty, ktoré aktívne pracujú s cenami predávaných produktov.

  • Schvaľovanie nových zákazníkov

    V internetovom obchode si môžete zvoliť, či sa bude schvaľovať registrácia každého novozaregistrovaného zákazníka. Bez tohto schválenia potom nebude možné, aby tento zákazník mohol nakupovať.

  • Nákup produktov bez registrácie (GuestCheckout)

    Pomocou tohto nastavenia môžete určiť, či si môžu nakúpiť zákazníci a pritom sa neregistrovať do systému internetového obchodu. Týmto odstránite ďalšiu prekážku pri uzavretí nákupného procesu.

  • Nákup aj vypredaných produktov

    Týmto môžete umožniť vašim zákazníkom, aby si mohli nakúpiť produkt, ktorý sa práve vypredal. Táto možnosť je vhodná ak na sklade udržujete iba malé množstvo tovaru s možnosťou jeho rýchleho doplnenia.

  • Voľba zoradenia produktov: predvolené, podľa abecedy, ceny, hodnotenia, modelu

    Nastavenie zobrazenie produktov v kategórii. Produkty môžu byť zobrazené podľa abecedy, ceny, hodnotenia, modelu alebo inak.

  • Pridanie produktu medzi obľúbené

    Zapnutie danej funkcionality umožní aby si zákazník mohol pridať produkt medzi "svoje obľúbené". Týmto si vytvorí prehľadný zoznam produktov s rýchlou možnosťou zobrazenia daného produktu.

  • Verzia stránky produktu určená na tlač

    Táto možnosť umožní zobraziť stránku produktu v takom usporiadaní, aby si mohol stránku ihneď bez komplikácií a "rozbití" štruktúry stránky vytlačiť.

  • Systém na doporučenie produktu priateľovi

    Funkcionalita slúžiaca na vygenerovanie emailu zákazníkom, ktorý sa odošle jeho priateľovi s informáciou o danom produkte.

  • Možnosť tlačiť faktúry

    Internetový obchod obsahuje funkcionalitu na vygenerovanie faktúry z objednávky. Pomocou tejto funkcionality vygenerujete pre svojho zákazníka alebo účtovníčku tlačiteľnú formu faktúry.

Sklad - všetko ohľadom produktov

Môj Internetový obchod obsahuje prepracovaný skladový systém predávaných produktov. Produkty sú vkladané do skladu manuálne alebo pomocou hromadného importu cez CSV súbor. Produkty sú ďalej radené do ľubovoľných kategórií a podkategórií. Každý tovar v sklade je priradený k výrobcovi. Do skladu môžu byť umiestnené reálne produkty, virtuálne produkty a taktiež služby. Pre každý typ produktu je možné zadať jeho vlastnosti a varianty produktov. Zľavy, akcie, dizajn pre každý z produktov je samozrejmosťou.

  • Skladová evidencia

    Môj Internetový obchod obsahuje pokročilú verziu skladovej evidencie. Pri vkladaní produktu do skladu sa spolu so základnými a cenovými údajmi uvádza SKU kód, EAN kód, model, počet kusov na sklade a podobne. Sklad obsahuje možnosť odčítania počtu výrobkov na sklade pri jeho zakúpení alebo túto možnosť zakázať (služby a virtuálne produkty). Internetový predajný systém poskytuje možnosť vytvárať obchodné prevádzky. Avšak tieto prevádzky majú spoločný sklad. Týmto sa zabezpečí aktuálny prehľad o počte produktov na sklade.

  • Ľubovoľný počet kategórií a podkategórií v sklade

    Každý produkt je v sklade priradený do neobmedzeného počtu kategórií alebo podkategórií. Vytváranie kategórií je jednoduché a intuitívne bez akýchkoľvek obmedzení. V sklade je možné vytvoriť ľubovoľný počet kategórií a ich podkategórií. Môj Internetový obchod obsahuje taktiež funkcionalitu na pridanie textového popisu kategórie a taktiež ilustračné obrázky kategórie. Funkcionalitu je výhodné použiť pri realizovaní PPC marketingovej reklamnej kampane, kde reklamu môžete rovno zacieliť na určitú kategóriu alebo podkategóriu výrobkov a nie na hlavnú stránku. Tým privediete návštevníka presne do tej sekcie, kde robíte reklamnú kampaň.

  • Vlastnosti produktov (napr. pri autách spotreba, zrýchlenie)

    Produktom nachádzajúcim sa v sklade internetového obchodu môžu byť priradené vlastnosti. Vlastnoť predstavuje detailný popis výrobku. Ako príklad si môžeme predstaviť auto. Auto má vlastnosti ako spotreba, zrýchlenie a podobne. Počet vlastností produktu je neobmedzený a takisto je možné si vytvoriť vlastnosti produktov podľa ľubovôle. Na jednoduchšiu prácu s vlastnosťami je možné vlastnosti priraďovať do skupín vlastností a potom pracovať s celou skupinou.

  • Varianty produktov (napr. výkon motora: 500W, 800W)

    Jeden produkt môže mať viacero variant s inou cenovou hladinou. Môj Internetový Obchod obsahuje funkcionalitu na vytvorenie variant produktu s možnosťou každej variante priradiť vlastnú cenovú hladinu. Týmto sa zabezpečí väčšia prehľadnosť predávaných produktov v internetovom obchode. Nemusíte predávať 5 rôznych produktov, ale iba jeden s možnosťou voľby jeho varianty (napr. výkon motora, farba, veľkosť oblečenia, veľkosť pamäte a pod.). Pomocou variant môžete taktiež špecifikovať detaily pri predávaní služieb. Napríklad počet normovaných A4 textu pri preklade do iného jazyka a pod.

  • Ľubovoľný počet obrázkov produktu

    Môj Internetový Obchod obsahuje pokročilý nástroj na správu a prácu s obrázkami. Počet a ani veľkosť obrázkov nie je nijako v systéme obmedzená. Produkt môže obsahovať neobmedzené množstvo obrázkov, ktoré sa následne zobrazia pri zobrazenom detaile produktu. Vložiť obrázok a priradiť ho k produktu je procedúra na 5 kliknutí, iba kliknutí.

  • Dátum dostupnosti produktu

    Pri zadávaní produktu do skladu internetového obchodu je možné si zvoliť od akého dátumu bude možné daný produkt zakúpiť cez internetový obchod.

  • Voľba zníženia počtu po objednaní produktu

    Môj Internetový obchod umožňuje predávať rôzne typy produktov - hmotné, virtuálne alebo služby. Pri virtuálnych produktov alebo službách nie je potrebné zadávať do skladu ich množstvo resp. znižovať ich stav na sklade. Pomocou voľby či sa má alebo nemá znížiť počet na sklade sa dokážete vyhnúť stavu vypredania produktu na sklade resp. skreslenia skladovej evidencie.

  • Rozmery produktu

    V skladovej karte produktu je možné zadať veľkosť produktu. Táto možnosť môže slúžiť napríklad na vypočítanie ceny za dopravu.

  • Váha

    Skladová karta produktu obsahuje možnosť zadať váhu produktu. Táto možnosť môže slúžiť napríklad na vypočítanie ceny za dopravu.

  • Priradenie ľubovoľnej dane

    Ku každému produktu je možné zadať ľubovoľnú daň. Takúto funkcionalitu ocenia hlavne predajcovia mimo Slovenskej republiky, alebo tí, ktorí potrebujú účtovať špeciálnu daň, poplatok resp. clo k produktu. Jedna určitá daň môže byť taktiež automaticky prispôsobovaná podľa sídla odberateľa tovaru. Bližšie o daniach sa dočítate v sekcii 6 - "Platba za tovar".

  • Zaradenie k výrobcovi

    Každý produkt obsahuje možnosť priradenia produktu k výrobcovi. Týmto je možné potom v predajnej časti internetového obchodu zobraziť všetky produkty zvoleného výrobcu alebo využiť toto priradenie pri špeciálnej funkcionalite.

  • Zaradenie do ľubovoľných kategórií

    Produkt môže byť v jeho skladovej karte priradený do ľubovoľného počtu kategórií a podkategórií.

  • Predaj vo vybraných obchodných prevádzkach

    Môj Internetový Obchod obsahuje možnosť vytvárať obchodné prevádzky (virtuálne internetové obchody) s jednou skladovou evidenciou. Týmto sa zabezpečí, že budete predávať vždy toľko produktov, koľko ich máte reálne na sklade. Produkt môžete predávať vo vami vybraných obchodných prevádzkach alebo aj vo všetkých naraz.

  • Priradenie virtuálneho produktu (služby, dokumenty,..)

    Produkt zaradený do skladovej evidencie môže obsahovať virtuálny produkt. Inými slovami pri predaji hmotného produktu sa môže ihneď pri jeho predaji predať aj jeho nehmotná časť. Príkladom môže byť MP3 prehrávač s kúpou niekoľkých hudobných skladieb, ktoré sa zákazníkovi ihneď ponúknu na stiahnutie po zakúpení produktu.

  • Priradenie súvisiacich produktov

    V skladovej evidencii produktu je možné priradiť k tomuto produktu súvisiace produkty alebo doplnky. Týmto podporíte predajnosť doplnkových produktov a tým zvýšite veľkosť tržby na zákazníka. Súvisiace produkty sa zobrazujú v detaile produktu, v jeho spodnej časti.

  • Priradenie vlastného dizajnu pre produkt

    Produktu, ktorý je zaradený do skladovej evidencie, môže byť priradený špeciálny typ dizajnu. Týmto je možné zobraziť detail produktu v predajnej časti obchodu v odlíšenom dizajne ako majú ostatné produkty. Príkladom môže byť, že televízory budú mať iný štýl dizajnu stránky konkrétneho televízora ako napríklad mobilný telefón. Týmto je možné odlíšiť jednotlivé sekcie internetového obchodu a tým zvýšiť prehľadnosť obchodu.

  • Fotogaléria produktov s automatickou úpravou

    Produktu je možné priradiť neobmedzené množstvo obrázkov. Každý obrázok sa potom zobrazí v detaile produktu v predajnej časti internetového obchodu vo forme fotogalérie. Automatická úprava znamená automatické prispôsobenie obrázka pri jeho nahrávaní na server.

  • Priradenie modelu, EAN čísla, katalóg. čísla, Lokácia

    Každému produktu je možné v jeho skladovej karte priradiť informácie ako model, katalógové číslo, EAN číslo alebo lokáciu. Tieto údaje potom lepšie charakterizujú produkt v predajnej časti internetového obchodu alebo v prípadnej komunikácii s personálom internetového obchodu.

  • Priradenie EAN kódu

    Skladová karta produktu obsahuje monžnosť vložiť EAN kód produktu. Týmto je potom možné pracovať s produktom pomocou skenerov EAN kódu alebo pri zaraďovaní produktov do portálov/nákupných radcov ako napríklad Heureka.sk, NajNakup.sk, Shopmania.sk, Pricemania.sk a podobne.

naspäť hore >>

Správa a práca so zákazníkmi

Môj Internetový obchod poskytuje niekoľko pokročilých možností na prácu so zákazníkmi, ktoré automatizujú, zefektívňujú a zjednodušujú prácu so zákazníkmi. Pomocou nich je možné zvýšiť konverzný pomer medzi návštevníkmi a zákazníkmi internetového obchodu.

  • Registrácia zákazníkov

    Systém internetového obchodu poskytuje možnosť registrácie zákazníkov do obchodu a tým umožňuje jednoduchšie opakované nákupovanie v internetovom obchode (napr. netreba opäť zadávať adresu). Ďalej možnosť ako sa zaregistrovať k odberaniu špeciálnych akcií a zliav pomocou emailu. V ďalšom rade je to možnosť reklamácie produktu cez rozhranie internetového obchodu, prehľad histórie objednávok, zobrazenia obľúbených/sledovaných produktov a podobne. Povinná registrácia zákazníkov pri ich nákupe môže byť v nastaveniach internetového obchodu zmenená na dobrovoľnú. Inak povedané, zákazník može nakúpiť aj bez registrácie.

  • Systém na obnovenie hesla

    Doba, ktorá ubehla pri prvom nákupe v internetovo obchode môže byť veľmi dlhá. Zábudlivosť je ľudská vlastnosť a preto systém internetového obchodu obsahuje funkcionalitu na automatické vygenerovanie nového hesla a jeho zaslanie pomocou emailu. Pri takomto resete hesla je stále sa možné prihlásiť pomocou starého hesla. Zákazníkovi je pri zle zadanom hesle automaticky ponúknutá možnosť na jeho reset a zaslanie nového hesla v okamžiku na email.

  • Prehľad histórie objednávok

    Zákazník si môže veľmi ľahko prezrieť históriu objednávok vykonaných v internetovom obchode pomocou sekcie "História objednávok" pri prihlásení zákazníka do svojho účtu v internetovom obchode.

  • Možnosť porovnať si produkty

    Predajná časť internetového obchodu poskytuje možnosť, pri zobrazení detailu produktu, porovnať si ho s iným produktom. Ak si zákazník zvolí minimálne dva produkty, tieto sa mu zobrazia v stĺpcoch vedľa seba a tým je možné si jednoducho porovnať nielen cenu, ale aj iné vlastnosti zvolených produktov.

  • Pridanie produktov do obľúbených

    Niektoré internetové predajné systémy nazývajú takúto funkciu "Strážny pes" alebo podobne. Ide o možnosť si jednoducho vložiť vybraný produkt do svojho TOP zoznamu a dvoma kliknutiami z akejkoľvek časti internetového obchodu sa dopracovať k takto vybranému produktu.

  • Reklamácia produktov cez rozhranie obchodu

    Pri uplatňovaní reklamácie produktu si môže zákazník jednoducho vybrať zakúpený produkt z histórie objednávky a ten priamo s popisom chyby reklamovať. Týmto sa odbremení zbytočná emailová alebo iná komunikácia s reklamačným oddelením internetového obchodu. V jednoduchej a prehľadnej forme je potom možné komunikovať so zákazníkom resp. zistiť o aký produkt a závadu sa jedná. Každá takto vykonaná reklamácia je archivovaná a je jej priradený určitý stav. Tieto stavy reklamácie je možné si nastaviť v nastavení internetového obchodu podľa vlastných vnútrofiremných pravidiel. Príkladom takýchto stavov môže byť 1.odoslaná 2.prijatá 3.zamietnutá 4.v procese 5. zlikvidovaná a pod.

  • Recenzie produktov zákazníkmi

    Každý človek sa niekedy riadi odporučeniami od iných ľudí. Niektorí ľudia radi zverejňujú svoje názory na produkty a skúsenosti s nimi. Môj Internetový Obchod umožňuje takýmto zákazníkom, aby ohodnotili produkt a takto poradili iným, ešte nerozhodnutým zákazníkom, či im bude daný produkt vyhovovať. V neposlednom rade je to vynikajúca možnosť ako opísať produkt iným návštevníkom internetového obchodu a vytvárať obsah na stránke pre internetové vyhľadávače z hľadiska SEO optimalizácie.

  • Hodnotenie produktov zákazníkmi

    Podobne ako pri recenziách produktov zákazníkmi. Každý človek sa niekedy riadi odporučeniami od iných ľudí. Môj Internetový Obchod umožňuje zákazníkom aby ohodnotili produkt, vyjadrili svoj názor a poradili iným, ešte nerozhodnutým zákazníkom či im bude daný produkt vyhovovať. V neposlednom rade je to vynikajúca možnosť ako opísať produkt iným návštevníkom internetového obchodu a vytvárať obsah na stránke pre internetové vyhľadávače z hľadiska SEO optimalizácie.

  • Správa zákazníkov

    Môj Internetový Obchod obsahuje funkcionalitu na pokročilú správu zákazníkov. Po registrácií sa údaje zákazníka zapíšu do databázy. V administračnom rozhraní je potom možné so zákazníkom pracovať. Zákazníkovi môžete schváliť členstvo, vymazať zákazníka, manuálne pridať ďalšieho. V zákazníckej karte môžete editovať jeho adresu, pozastaviť členstvo, priradiť ho do vami zvolenej zákazníckej skupiny, priradiť zasielanie emailového newslettra, zmeniť jeho heslo, zobraziť jeho vykonané transakcie, pridať novú transakciu, pracovať s jeho vernostnými bodmi a sledovať, z akej IP adresy sa pripája do internetového obchodu.

  • Vytváranie skupín zákazníkov

    V nastaveniach internetového obchodu je možné ľubovoľne vytvárať skupiny zákazníkov a potom konkrétnych zákazníkov do nich priradiť. Zákaznícke skupiny uľahčujú prácu s konkrétnymi zákazníkmi, pretože namiesto nastavenia oprávnení, zliav, kupónov, cien, špeciálnych akcií pre každého zákazníka zvlášť, je možné tieto voľby nastaviť celej skupine naraz.

  • Predvolená skupina nových zákazníkov (napr. so zľavou)

    V predvoľbe systému internetového obchodu je možné nastaviť štandardnú skupinu, do ktorej bude patriť novozaregistrovaný zákazník. Túto funkcionalitu môžete marketingovo využiť napríklad tak, že táto skupina novozaregistrovaných zákazníkov dostane zľavu na svoj prvý nákup. Týmto podporíte nákupný proces u nových zákazníkov a vytvoríte skúsenosť zákazníka s nákupom vo vašom internetovom obchode.

  • Nastavenie odsúhlasenia podmienok pri registrácii

    Funkcionalita internetového obchodu nastavenie odsúhlasenia podmienok internetového obchodu pri registrácii nového zákazníka vám umožní právne dokázateľný stav, že sa zákazník oboznámil s nákupnými podmienkami vášho obchodu. Opäť je toto nastavenie voliteľné. To znamená, že môžete túto funkcionalitu vypnúť.

  • Nastavenie odsúhlasenia podmienok pri kúpe

    Funkcionalita slúži na to, aby aj zákazník, ktorí sa nezaregistroval do internetového obchodu, ale vykonal len objednávku, sa oboznámil s obchodnými podmienkami. Týmto je právne dokázateľné, že zákazník poznal pred kúpou podmienky vášho internetového obchodu. Opäť je toto nastavenie voliteľné. To znamená, že môžete túto funkcionalitu vypnúť.

naspäť hore >>

Doprava tovaru

Môj Internetový Obchod je od základu navrhnutý tak, aby podporoval akúkoľvek možnosť dopravy tovaru z internetového obchodu k zákazníkovi. V základe obsahuje niekoľko dopravných metód. Avšak systém umožňuje si jednoducho nastaviť cenové a iné podmienky pre daný typ dopravy. Ďalšie typy dopravy tovaru je možné veľmi ľahko vytvoriť a aplikovať do systému.

  • Obmedzenie dopravy podľa geo oblastí

    Funkcionalita internetového obchodu, ktorá umožňuje nastaviť obmedzenie voľby typu dopravy pre konkrétnu geografickú oblasť. Geografickú oblasť si môžete nastaviť podľa ľubovôle. Príkladom môže byť, že typ dopravy "osobný odber" sa bude zobrazovať resp. si bude možné zvoliť iba pre oblasť, v ktorom sa nachádza sídlo predajcu. Napríklad mesto Bratislava.

  • Nastavenie minimálnej sumy pre dopravu zdarma

    Táto voľba umožňuje nastaviť minimálnu sumu, za ktorú musí zákazník nakúpiť, aby sa aktivoval zvolený typ dopravy. Príkladom môže byť doprava zdarma pri nákupe nad 30Eur.

  • Automatický výpočet ceny za dopravu podľa váhy

    V tomto type dopravy si zvolíte aká cena sa má aktivovať pri akej váhe. Príkladom môže byť, že pri 5kg balíčku sa aplikuje cena 10Eur a podobne.

  • Paušálna cena za položku

    Tento typ dopravy tovaru určuje, že za každú položku v objednávke sa bude účtovať pevná suma. Napríklad pri kúpe dvoch produktov zaplatí zákazník za dopravu po jednom eure t.j. spolu 2 Eurá.

  • Paušál za všetky položky

    Poplatok za dopravu objednaného tovaru je daný paušálne. Príkladom môže byť, pri akomkoľvek množstve a type tovaru zákazník zaplatí za dopravu 5Eur.

  • Osobný odber

    Základný typ dopravy, ktorý je jednou z najviac obľúbených možností pri kúpe tovaru z internetového obchodu. Definuje svojpomocnú prepravu tovaru z výdajného miesta internetového obchodu domov.

naspäť hore >>

Platba za tovar

Platba za tovar je jednou zo základných funkcionalít internetových obchodov. Ak zákazník nenájde možnosť, s ktorou je zvyknutý platiť, zvyčajne nákup neuskutoční. Na Slovensku je najrozšírenejšia možnosť platby pomocou dobierky, nasledujúca platbou na mieste pri osobnom odbere, bankovým prevodom a platbou kartou. Môj Internetový Obchod obsahuje všetky rozšírené platobné metódy. Od typu "ZADARMO", cez dobierku, bankový prevod, platobné tlačidlá bánk až po platobné a kreditné karty. Pri požiadavke na novú platobnú metódu je otázka niekoľkých okamihov, takúto platobnú možnosť sprevádzkovať.

  • Nastavenie daní pre rôzne oblasti

    Dane sú základom každého peňažného systému. V Slovenskej republike existuje iba jedna daň a to je DPH. Z tohto dôvodu je v systéme internetového obchodu prednastavená ako východzia daň. Kedže Môj Internetový Obchod je určený pre medzinárodné resp. komplexné využitie, je možné si svojpomocne v nastavení internetového obchodu vytvoriť vlastné dane s rôznou výškou sadzby podľa zvoleného geografického regiónu. Výška konkrétnej dane sa takisto môže automaticky vyrátať podľa sídla internetového obchodu, adresy zákazníka alebo fakturačnej adresy zákazníka.

  • Uplatnenie rôznych sadzieb daní

    Môj Internetový Obchod umožňuje nastaviť viaceré daňové zóny tak, aby sa aplikovala správna výška dane podľa geografickej zóny kde má byť tovar zaslaný. Napríklad výška DPH by v Košiciach bola 10% a v Bratislave 15%.

  • Manipulačný poplatok

    Funkcia internetového obchodu, ktorou aplikujete účtovanie manipulačného poplatku. Manipulačný poplatok sa aplikuje pri každej objednávke do výslednej ceny za objednávku v internetovom obchode.

  • Poplatok za nízke objednávky

    Predvoľba v nastaveniach internetového obchodu. Pomocou tohto nastavenia sa aplikuje do výslednej ceny za objednávku poplatok za nízku sumu objednávky. Príklad použitia: ak by ste mali nastavenú dopravu zdarma, potom pri nízkych objednávkach by sa uplatňovala "trestná" výška poplatku 5Eur.

  • Nastavenie platobných možností pre rôzne geografické oblasti

    Použitie každej platobnej metódy nachádzajúcej sa v systéme internetového obchodu môžete obmedziť podľa geografickej oblasti. Príkladom môže byť platba za tovar cez bankový prevod iba pre zákazníkov zo Slovenskej republiky.

  • Minimálna suma pre aktivovanie platobnej metódy

    Voľba, ktorou je možné obmedziť použitie platobnej metódy podľa výšky sumy. Príkladom môže byť platba za tovar prostredníctvom platobnej karty iba za objednávku nad 20Eur.

  • Platba pri osobnom prevzatí

    Platobná metóda, ktorá umožňuje vykonať objednávku a zaplatiť za tovar až pri vyzdvihnutí tovaru z výdajného miesta prevádzkovateľa internetového obchodu.

  • Dobierka

    Najpoužívanejšia platobná metóda. Pomocou nej je možné vytvoriť objednávku s platbou až pri doručení tovaru na poštu alebo kuriérom až k zákazníkovi.

  • Bankový prevod

    Platobná metóda v internetovom obchode, ktorá umožňuje platbu za tovar prostredníctvom bankového prevodu na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu. Po zvolení tejto platobnej metódy sa zákazníkovi zobrazia informácie o bankovom účet, na ktorý má byť uhradená suma za tovar.

  • Šek

    Platobná metóda, ktorou je možné zaplatiť za tovar prostredníctvom bankového šeku.

  • Paypal

    Elektronická platobná metóda, ktorou je možné okamžite uhradiť sumu za tovar. Pri voľbe tejto platobnej metódy je zákazníkovi umožnené zaplatiť ihneď za tovar a tým zabezpečiť okamžité expedovanie tovaru zákazníkovi.

  • Moneybookers (Skrill)

    Podobne ako pri platobnej metóde Paypal. Je to elektronická platobná metóda, ktorou je možné okamžite uhradiť sumu za tovar. Pri voľbe tejto platobnej metódy je zákazníkovi umožnené zaplatiť ihneď za tovar a tým zabezpečiť okamžité expedovanie tovaru zákazníkovi.

  • Zadarmo - bez poplatku

    Objednávka tovaru s možnosťou objednania tovaru zadarmo bez poplatku. Príkladom použitia môže byť objednávka vzoriek alebo iného druhu tovaru.

  • Sporopay

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v Slovenskej sporiteľni. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • Tatrapay

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v Tatrabanke. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • eplatby VUB

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v VÚB - Všeobecnej úverovej banky. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • ČSOB platobné tlačítko

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v banke ČSOB. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • mTransfer

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v banke mBank. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • Poštová banka Platby ONLINE

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v Poštovej banke. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • Uniplatba

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v Unibanke. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • DexiaPay

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v DEXIA banke. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • VeBpay

    Platobná metóda pri ktorej je zákazník presmerovaný do svojho internetového bankovníctva v VOLKSBANK. Po prihlásení do banky je mu okamžite zobrazený platobný príkaz s predvyplnenými údajmi a sumou na okamžitú úhradu za nákup v internetovom obchode. Po úspešnom uskutočnení platby je zákazník presmerovaný naspäť do internetového obchodu s informáciou o úspešnom zaplatení za tovar. Platba na účet prevádzkovateľovi internetového obchodu je uskutočnená ihneď a peniaze sú taktiež ihneď prevedené na bankové konto prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • CardPay

    Pomocou tejto platobnej metódy je možné platiť kreditnými a platobnými kartami. Takto vykonané platby sú ihneď procesované a peniaze sú odoslané na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • TrustPay

    Platobná metóda TrustPay slúži na prevod peňazí zo systému platobnej inštitúcie Trustpay. Takto vykonané platby sú ihneď procesované a peniaze sú odoslané na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • Cetelem

    Platobná metóda Cetelem slúži na nákup tovaru z internetového obchodu prostredníctvom spotrebiteľských úverov. Pri platení za tovar je zákazník presmerovaný do systému spoločnosti Cetelem a je medzi ňou a zákazníkom vytvorená zmluva o spotrebiteľskom úvere. Takto vykonané platby sú ihneď procesované a peniaze sú odoslané na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • Quatro

    Platobná metóda Quatro slúži na nákup tovaru z internetového obchodu prostredníctvom spotrebiteľských úverov. Pri platení za tovar je zákazník presmerovaný do systému spoločnosti Quatro a je medzi ňou a zákazníkom vytvorená zmluva o spotrebiteľskom úvere. Takto vykonané platby sú ihneď procesované a peniaze sú odoslané na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

  • Homecredit

    Platobná metóda Homecredit slúži na nákup tovaru z internetového obchodu prostredníctvom spotrebiteľských úverov. Pri platení za tovar je zákazník presmerovaný do systému spoločnosti Homecredit a je medzi ňou a zákazníkom vytvorená zmluva o spotrebiteľskom úvere. Takto vykonané platby sú ihneď procesované a peniaze sú odoslané na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Po takto uskutočnenej platbe je možné ihneď expedovať tovar zákazníkovi.

naspäť hore >>

Štatistika, analytika a prehľady

Internetový predajný systém Môj Internetový Obchod poskytuje podrobné informácie o objednávkovom systéme, zákazníkoch, produktoch, prevádzke, partneroch a celkový prehľad o prevádzkovanom internetovom obchode. Pomocou týchto údajov získate ihneď detailný prehľad o prevádzke a ziskoch z internetového predaja.

  • Štatistika objednávok (zoskupenie, podľa stavu, dátumu)

    Najdôležitejšie prehľady týkajúce sa objednávok, zisku a celkovej finančnej prevádzky internetového obchodu. Pomocou nich získate detailný prehľad o výkonnosti internetového obchodu. Vygenerované prehľady sa dajú zobraziť po dňoch, týždňoch, mesiacoch a rokoch alebo podľa zvoleného dátumu od-do. Taktiež sa dajú filtrovať podľa stavov objednávok.

  • Štatistika aplikovania dane

    Detailný prehľad ohľadom aplikovania daní. Prehľad umožňuje zobraziť aké dane boli aplikované, koľko peňazí predstavujú dane a podobne. Prehľady daní sa dajú zobraziť po dňoch, týždňoch, mesiacoch a rokoch alebo podľa zvoleného dátumu od-do. Ďalej sa dajú filtrovať podľa stavov objednávok. Napríklad nech sa zobrazí prehľad aplikovania daní iba pre vybavené objednávky (uskutočnené).

  • Štatistika dopravy

    Prehľad zobrazuje využiteľnosť a celkovú sumu jednotlivých typov dopravy tovaru z internetového obchodu k zákazníkovi. Pomocou filtrov je možné zoskupiť typy dopravy po dňoch, týždňoch, mesiacoch a rokoch alebo podľa zvoleného dátumu od-do. Ďalej sa dajú filtrovať podľa stavov objednávok.

  • Štatistika reklamácií

    Štatistický prehľad počtu vykonaných reklamácií a počtu reklamovaných produktov. Pomocou filtrov je možné zoskupiť typy dopravy po dňoch, týždňoch, mesiacoch a rokoch alebo podľa zvoleného dátumu od-do. Ďalej sa dajú filtrovať podľa stavov reklamácií.

  • Štatistika uplatnenia zľavových kupónov

    Štatistický prehľad využiteľnosti jednotlivých zľavových kupónov. Pomocou tohto prehľadu získate obraz o počte objednávok s využitím daného kupónu a tržby za takto vykonané objednávky. Pomocou filtra je možné zobraziť prehľad o zľavových kupónoch od a do určitého dňa.

  • Štatistický prehľad zobrazených produktov

    Štatistický prehľad, ktorý poskytuje obraz o počtu videní produktov zákazníkmi. V prehľade je zobrazený produkt, model, počet zobrazení a celkový percentuálny podiel medzi zobrazovanými produktmi v internetovom obchode.

  • Štatistický prehľad predaných produktov

    Pomocou tohto štatistického prehľadu je možné získať obraz o predajnosti produktov v internetovom obchode. V prehľade sú uvedené informácie ako názov výrobku, model, predané množstvo a tržba za daný výrobok. Informácie sa dajú filtrovať od-do určeného dňa a podľa stavu objednávok, kde sa produkty nachádzajú.

  • Štatistika objednávok podľa zákazníkov

    Prehľad, pomocou ktorého je možné zobraziť tržby jednotlivých zákazníkov, počet nakúpených produktov a počet objednávok v internetovom obchode. Informácie sa dajú filtrovať od-do určeného dňa a podľa stavu objednávok.

  • Štatistika vernostných bodov zákazníkov

    Prehľad poskytujúci informácie ohľadom vernostných bodov zákazníkov. V prehľade sú uvedené informácie ako meno zákazníka, skupina, počet bodov, počet objednávok od zákazníka a tržby na zákazníka. Informácie sa dajú filtrovať od-do určeného dňa.

  • Štatistika dobropisov

    Štatistický prehľad vystavených dobropisov podľa jednotlivých zákazníkov. V prehľade sú uvedené informácie ako meno zákazníka, email, skupina a celková výška dobropisovanej sumy.

  • Štatistika provízií v partnerskom programe

    Štatistický prehľad poskytuje informácie o prevádzke partnerského programu a výške vyplatených provízií. V reporte sa nachádzajú informácie ako meno partnera, email, stav, provízia, počet objednávok a celková výška provízie. Informácie sa dajú filtrovať od-do určeného dňa. Podľa tohto reportu je možné vyplácať partnerov v ľubovoľne stanovenom časovom rozmedzí.

  • Google Analytics

    Google Analytics je pforesionálny analytický nástroj na monitorovanie činnosti návštevníkov a procesov na internetových stránkach a v internetových obchodoch. Pomocou tohto nástroja dokážete zistiť odkiaľ prichádzajú vaši zákazníci, ktoré zdroje návštevnosti generujú najväčší zisk, aké reklamné kampane sú najefektívnejšie, ktoré marketingové kampane priviedli najväčšiu návštevnosť alebo zákazníkov a podobne. Pomocou tohto nástroja získate komplexný a detailný prehľad o internetovom obchode.

  • Google Analytics - Ecommerce

    Ako je napísané o odsek vyššie. Google Analytics je profesionálny analytický systém na monitorovanie návštevnosti a zákazníkov v internetovom obchode. Avšak Google Analytics poskytuje špecializovaný profil pre internetové obchody a to E-commerce režim. V tomto režime dokáže monitorovať vykonané transakcie, tržby, predajnosť výrobkov a podobne. Ďalej stavy, v ktorých došlo k prerušeniu nákupného procesu. Napríklad návštevník prišiel, vložil produkt do košíka, zaregistroval sa, ale nedokončil platobný proces. Pomocou týchto a ďalších podrobných informácií je možné zistiť procesné chyby v internetovom obchode, nedostatky a pod. Nemenej cenné sú presné informácie o ZISKU (nie tržbe) z konkrétneho reklamného kanála. Príkladom môže byť realizovaná marketingová PPC kampaň vo vyhľadávači Google. Potom dokážeme zistiť až také detaily, ktoré kľúčové slovo prinieslo aký veľký zisk. Resp. o koľko realizovaná PPC kampaň priniesla väčší zisk ako emailová marketingová kampaň so zľavovým kupónom.

naspäť hore >>

SEO optimalizácia internetového obchodu

Internetový predajný systém Môj Internetový Obchod je od základov prispôsobený na aplikovanie SEO optimalizácie pre internetové vyhľadávače. Internetový vyhľadávač Google využíva vyše 99% Slovákov, preto je Môj Internetový obchod prispôsobený na optimalizáciu práve pre tento vyhľadávač.

  • SEO nastavenie pre obchodné prevádzky

    SEO funkcionalita internetového obchodu, ktorá umožňuje nastaviť SEO parametre pre každú obchodnú prevádzku zvlášť. Pre každú obchodnú prevádzku si môžete nastaviť vlastné internetové stránky s META tagmi, používaním H1 tagu, title a niceURL.

  • SEO nastavenie pre stránky

    Každej internetovej stránke, ktorá sa nachádza v systéme internetového obchodu (napr. stránka s obchodnými podmienkami) sa dajú nastaviť SEO parametre. Pod SEO parametre patria: title stránky, používanie H1, H2 a iných tagov, SEO názvy vkladaných obrázkov, nice URL.

  • SEO nastavenie pre kategórie

    Kategórie v predajnej časti internetového obchodu zobrazujú zoznam produktov v danej kategórii. Pri vytváraní kategórie v administračnej časti internetového obchodu je možné zadať nasledovné SEO parametre: TITLE, Meta description, Meta keywords, nice URL. Ďalej je možné využívať SEO názvy ilustračných obrázkov pre danú kategóriu.

  • SEO nastavenie pre výrobky

    Každú stránku výrobku v internetovom obchode je možné SEO optimalizovať. Pri vkladní produktov do skladu internetového obchodu je možné nastaviť v skladovej karte nasledovné SEO parametre: TITLE, Meta description, Meta keywords, nice URL a štítky (tagy). Ďalej je možné využívať SEO názvy ilustračných obrázkov.

  • Vlastný TITLE tag

    TITLE tag je jeden z najvýznamnejších SEO parametrov. Môj Internetový Obchod je naprogramovaný tak, že pre každú časť internetového obchodu sa dá ľubovoľne nastaviť tento SEO parameter. Pod časťami internetového obchodu je myslené: Hlavná stránka, stránky kategórií, stránky produktov, stránky s textovými informáciami (napr. stránka s obchodnými podmienkami a podobne). Pri vytvorení obchodných prevádzok je možné aj týmto zvlášť nastaviť TITLE tag.

  • Používanie tagu H1, H2 a pod.

    Tag H1 patrí k základným parametrom, ktoré je nutné SEO optimalizovať. H1 tag sa pri kategóriách a produktoch kvôli zjednodušeniu optimalizácie generuje z názvu danej kategórie alebo produktu. Pri textových stránkach a iných popisoch je možné tento tag manuálne vložiť cez WYSIWYG editor do textovej časti. Podtagy H2, H3 a podobne je možné manuálne vložiť pre každú časť internetového obchodu.

  • Meta Tag Description

    Meta Description popisuje charakteristiku stránky. Z dôvodu, že internetové vyhľadávače vo svojich výsledkoch zobrazujú tento popis, je dôležité ho správne SEO optimalizovať. Z tohto dôvodu systém Môj Internetový Obchod umožňuje pre každú časť, stránku, kategóriu, produkt nastaviť tento SEO parameter.

  • Meta Tag Keywords

    Meta tag Keywords patrí tiež do kategórie SEO parametrov aj keď tento tag internetové vyhľadávače pri skenovaní internetového obchodu vynechávajú. Avšak nie všetky a z historického hľadiska je vhodné tento parameter kódu správne vyplniť. Systém Môj Internetový Obchod umožňuje pre každú časť internetového obchodu nastaviť kľúčové slová, ktoré budú vložené do tohto parametra.

  • niceURL - vlastné URL adresy

    Jeden z najdôležitejších SEO parametrov. Nice URL predstavuje používanie "krajších" internetových odkazov. Namiesto používania rôznych kódov sa používajú slová spojené pomlčkou. Príkladom môže byť, že sa namiesto odkazu www.avilu.sk/index.php?id=3 použije www.avilu.sk/elektronika/mobilny-telefon.html. Môj Internetový Obchod umožňuje nastaviť takéto vhodné internetové odkazy pre každú časť internetového obchodu ako: hlavná stránka, kategórie, produkty a textové stránky.

  • Používanie štítkov na stránke - product tag

    Funkcionalita slúži na vkladanie do stránok s detailom produktu kľúčové slová, ktoré zvyšujú relevantnosť danej stránky pre uvedené kľúčové slová. Pomocou nich dokáže internetový vyhľadávač vyhodnotiť, že daná stránka je na dané vyhľadávané kľúčové slovo najviac relevantná. Taktiež sú tieto štítky/kľúčové slová ideálne pre návštevníkov internetového obchodu. Dokážu pomocou nich rýchle vyhodnotiť aké parametre spĺňa daný produkt. Môj Internetový Obchod umožňuje pre každý produkt v jeho skladovej karte nastaviť ľubovoľný počet štítkov (tagov).

  • Automatické generovanie SEO parametrov

    Môj Internetový Obchod obsahuje funkcionalitu na automatické vygenerovanie SEO parametrov pre každú súčasť internetového obchodu. Podľa ľubovoľne nastaviteľnej šablóny sa vygenerujú pre kategórie, produkty, výrobcov parametre názvy, meta kľúčové slová a štítky (tagy). SEO parametre sa dajú vygenerovať pre každý jazyk zvlášť.

naspäť hore >>

EXPORT a IMPORT údajov

Môj Internetový Obchod obsahuje základné funkcie na import a export produktov. Tento typ funkcionality sa využíva hlavne pre hromadné aktualizácie údajov v systéme internetového obchodu alebo pre potreby aktualizovania údajov špecializovaných portálov na porovnávanie cien tovarov tzv. nákupných radcov ako Heureka.sk, NajNakup.sk, Pricemania a podobne.

  • Google Merchant Center (Google Base)

    Internetový predajný systém Môj Internetový Obchod obsahuje funkcionalitu na import a správu produktov vložených v sklade internetového obchodu v systéme Google Merchant Center. Služba Google Merchant Center je špecializovaná služba pre internetových predajcov a slúži na vloženie produktov do produktového vyhľadávača Google Product Search, AdWords, Google Places a iných služieb spoločnosti Google.

  • Google Sitemap - Mapa stránok

    Google Sitemap je služba, pomocou ktorej je možné vložiť všetky produkty a stránky internetového obchodu do systému vyhľadávača Google. Týmto sa zabezpečí správne a hlavne rýchle zaindexovanie všetkých produktov resp. celého internetového obchodu do systému vyhľadávača Google. Pomocou tejto funkcionality Môjho Internetového Obchodu je možné vygenerovať zoznam všetkých stránok a produktov (sitemap) a vložiť ho do systému vyhľadávača Google.

  • Heureka.sk

    Heureka.sk je porovnávač cien produktov, inak povedané nákupný radca. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

  • Pricemania.sk

    Ďalší porovnávač cien produktov je Pricemania.sk. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

  • MojeObchody.sk

    Ďalší porovnávač cien produktov je MojeObchody.sk. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

  • Tovar.sk

    Porovnávač cien produktov (nákupný radca) Tovar.sk. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

  • NajNakup.sk

    Porovnávač cien produktov (nákupný radca) NajNakup.sk. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

  • e-Nakupovanie.sk

    Porovnávač cien produktov (nákupný radca) e-Nakupovanie.sk. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

  • SuperDeal.sk

    Porovnávač cien produktov (nákupný radca) SuperDeal.sk. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

  • ShopMania.sk

    Porovnávač cien produktov (nákupný radca) ShopMania.sk. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

  • Srovname.sk

    Porovnávač cien produktov (nákupný radca) Srovname.sk. Môj Internetový Obchod poskytuje funkcionalitu na jednoduché vygenerovanie exportu produktov určeného pre tento portál.

naspäť hore >>

Prepojenie s externými programami a databázami

Môj Internetový Obchod je od základu prispôsobený na prepojenie s externými nástrojmi ako napríklad účtovnými systémami ERP, marketingovými systémami CRM, Bussins Inteligence a iným typom externých nástrojov. S ďalšou vlastnosťou akou je modularita systému a úprava funkcionality je predurčený k poskytovaniu komplexných služieb v oblasti profesionálneho využitia internetu ako predajného kanála nielen pre malých podnikateľov, ale aj pre veľké korporácie.

  • Účtovné systémy ERP

    Môj Internetový Obchod obsahuje predpripravené moduly k práci s externými účtovnými nástrojmi na zefektívnenie práce v oblasti účtovníctva. Tieto moduly poskytujú buď základné prepojenie - manuálny export dát a import do účtovných programov, alebo automatické sťahovanie objednávok, informácií o zákazníkoch, skladové karty, platby za dopravu, balenie a iné. Momentálne sú vyvinuté moduly pre systémy MoneyS3 a Pohoda. V prípade záujmu je možné doplniť ďalšie účtovné systémy.

  • CRM

    Keďže Môj Internetový Obchod je plne modulárny systém s jednoduchou úpravou funkcionality resp. vývojom novej, je ideálnym predajným systémom vhodným k spolupráci s externými marketingovými a obchodnými nástrojmi ako je CRM. Ideálnymi CRM nástrojmi na prepojenie so systémom Môj Internetový Obchod sú opensource systémy SugarCRM alebo vTiger. V prípade záujmu je možné prepojiť Môj Internetový Obchod s akýmkoľvek komerčným CRM systémom s automatickou výmenou dát.

  • Marketingové nástroje, Bussines Inteligence a iné

    Systém Môj Internetový obchod je od základu predpripravený k prepojeniu s externými nástrojmi. Z tohto hľadiska je možné akékoľvek prepojenie (manuálne alebo plne automatické) s marketingovými, bussines inteligence alebo inými externými systémami. Príkladom môžu byť nástroje ako Google Apps, Mailchimp, Zopim a iné.

naspäť hore >>

Prehľad základných parametrov a služieb


STANDARD PREMIUM PROFESSIONAL
Garancia vrátenia peňazí - do 30 dní do 30 dní
Šifrované SSL zabezpečené spojenie
napr. https://www.moj-internetovy-obchod.sk
- v cene a defaultne zapnuté v cene a defaultne zapnuté
Doména subdoména na ekupa.sk zadarmo zadarmo
Hosting základný na SSD diskoch neobmedzený na SSD diskoch vlastný server (VPS) na SSD diskoch
E-mail - neobmedzene (do 5GB) neobmedzene
Počet produktov neobmedzene neobmedzene neobmedzene
Počet kategórií neobmedzene neobmedzene neobmedzene
Počet objednávok neobmedzene neobmedzene neobmedzene
XML feedy pre porovnávače (Heureka, Pricemania, Google BASE
a ďalších 8)
Helpdesk / Podpora technická komplexná / Po-Pia exkluzívna / Po-Pia
DDoS ochrana -
Ochrana firewallom -
Zálohovanie za poplatok denné
Aktualizácia / Update
Systém objednávok / Faktúr
Prehľadné štatistiky alebo Google Analytics
Tvorba skupín zákazníkov
Špeciálne ceny pre vybrané skupiny zákazníkov
Možnosť skryť ceny pre neprihlásených zákazníkov
Predaj nehmotných produktov - stiahnutie po zaplatení
(napr. mp3,dokumenty, obrázky)
SEO funkcie

Základné funkcie

Hromadné spracovanie dát
Peňažné meny (dolár, euro, libra, iné)
Automatické aktualizovanie výmenného kurzu
Multijazyčnosť Obchodu a Administrácie (anglicky, slovensky, iné)
Grafické šablóny obchodu
Ľubovoľný dizajn pre akúkoľvek časť obchodu alebo stránku
Špeciálny dizajn pre vybraný produkt
Špeciálny dizajn pre vybranú stránku
Nastavenie počtu zobrazených produktov na jednej stránke
Odosielanie emailov cez PHP alebo SMTP -
Notifikácia majiteľa o novej objednávke -
Notifikácia majiteľa o novej registrácii -
Preposielanie emailov pre majiteľa iným odberateľom -
E-mailový spravodaj - hromadné emaile -
Systém obchodných prevádzok (napr. 2 obchody s jedným skladom) -
Nastavenie prevádzky cez SSL zabezpečený prenos -
Integrovaný partnerský program (affiliate)
Nastavenie odsúhlasenia podmienok pre partnerov
Mód údržby obchodu
Správa WWW stránok - integrovaný CMS systém
Integrované tlačidlá sociálnych sietí (Facebok, Twitter)
Správa užívateľov - administrácie (správca, zamestnanec, iné)
Priradenie užívateľov administrácie do skupín
Nastavenie vlastných stavov reklamácie
Integrovaný WYSIWYG editor
Integrovaný správca obrázkov
Integrovaný modul Google Talk

Predajné funkcie

Vernostný program (zbieranie bodov)
Zľavové kupóny (fixná suma, percento, doručenie zdarma)
Darčekové poukazy
Objednanie tovaru na jednej stránke
Objednanie tovaru aj bez registrácie
Predaj nehmotných produktov (služby, dokumenty,..)
Akciové ceny (všetci, skupiny, vybraní zákazníci)
Zľavy, hromadné zľavy, zľavy pre skupiny, časovo obmedzené zľavy
Minimálne množstvo na objednanie produktu
Zobrazenie súvisiaceho tovaru
Zobrazenie vlastných stavov pri vypredaní produktu
Zobrazenie najpredávanejších produktov
Zobrazenie najnovších produktov
Zobrazenie akciových produktov
Integrovaný systém bannerovej reklamy
Zobrazenie cien s daňou alebo bez
Zobrazenie cien iba pre prihlásených zákazníkov
Schvaľovanie nových zákazníkov
Nákup produktov bez registrácie (GuestCheckout)
Nákup aj vypredaných produktov
Voľba zoradenia produktov: predvolené, podľa abecedy, ceny, hodnotenia, modelu
Pridanie produktu medzi obľúbené
Verzia stránky produktu určená na tlač
Systém na doporučenie produktu priateľovi
Možnosť tlačiť faktúry

Skladové funkcie

Skladová evidencia
Ľubovoľný počet kategórií a podkategórií v sklade
Vlastnosti produktov (napr. vertikálny stojan, 3D zvuk)
Varianty produktov (napr. voľba výkonu motora: 500W, 800W)
Ľubovoľný počet obrázkov produktu
Dátum dostupnosti produktu
Voľba zníženia počtu po objednaní produktu
Rozmery produktu
Váha
Priradenie ľubovoľnej dane
Zaradenie k výrobcovi
Zaradenie do ľubovoľných kategórií
Predaj vo vybraných obchodných prevádzkach
Priradenie virtuálneho produktu (služby, dokumenty,..)
Priradenie súvisiacich produktov
Priradenie vlastného dizajnu pre produkt
Fotogaléria produktov s automatickou úpravou
Priradenie modelu, katalógového čísla, Lokácia
Priradenie EAN kódu

Zákazníci

Registrácia zákazníkov
Systém na obnovenie hesla
Prehľad histórie objednávok
Možnosť porovnať si produky
Pridanie produktov do obľúbených
Reklamácia produktov cez rozhranie obchodu
Recenzie produktov zákazníkmi
Hodnotenie produktov zákazníkmi
Správa zákazníkov
Vytváranie skupín zákazníkov
Predvolená skupina nových zákazníkov (napr. so zľavou)
Nastavenie odsúhlasenia podmienok pri registrácii
Nastavenie odsúhlasenia podmienok pri kúpe

Doprava

Obmedzenie dopravy podľa geo oblastí (napr. Bratislava)
Nastavenie minimálnej sumy pre dopravu zdarma
Automatický výpočet ceny za dopravu podľa váhy
Paušálna cena za položku
Paušál za všetky položky
Osobný odber

Platobné metódy

Nastavenie daní pre rôzne oblasti
Uplatnenie rôznych sadzieb daní
Manipulačný poplatok
Poplatok za nízke objednávky
Nastavenie platobných možností pre rôzne oblasti
Minimálna suma pre aktivovanie platobnej metódy
Platba pri osobnom prevzatí
Dobierka
Zadarmo - bez poplatku
Bankový prevod
Šek
Paypal
Moneybookers
Tatrapay za poplatok za poplatok
Sporopay za poplatok za poplatok
mTransfer za poplatok za poplatok
Poštová banka Platby ONLINE za poplatok za poplatok
CardPay za poplatok za poplatok
Uniplatba za poplatok za poplatok
DexiaPay za poplatok za poplatok
TrustPay za poplatok za poplatok
VeBpay za poplatok za poplatok
eplatby VUB za poplatok za poplatok
ČSOB platobné tlačítko za poplatok za poplatok
Homecredit za poplatok za poplatok
Cetelem za poplatok za poplatok
Quatro za poplatok za poplatok

Štatistika/Analytika

Štatistika objednávok (zoskupenie, podľa stavu, dátumu)
Štatistika aplikovania dane
Štatistika dopravy
Štatistika reklamácií
Štatistika uplatnenia zľavových kupónov
Štatistický prehľad zobrazených produktov
Štatistický prehľad predaných produktov
Štatistika objednávok podľa zákazníkov
Štatistika vernostných bodov zákazníkov
Štatistika dobropisov
Štatistika provízií v partnerskom programe
Google Analytics
Google Analytics - Ecommerce

SEO optimalizácia

SEO nastavenie pre obchodné prevádzky
SEO nastavenie pre stránky
SEO nastavenie pre kategórie
SEO nastavenie pre výrobky
Vlastný TITLE tag
Používanie tagu H1
Meta Tag Description
Meta Tag Keywords
niceURL - vlastné URL adresy
Používanie štítkov na stránke - product tag
Automatické generovanie SEO parametrov

Export produktov / XML feedy pre cenové porovnávače

Google Merchant Center (Google Base)
Google Sitemap - Mapa stránok
Heureka.sk
Pricemania.sk
MojeObchody.sk
Tovar.sk
NajNakup.sk
e-Nakupovanie.sk
SuperDeal.sk
ShopMania.sk
Srovname.sk

Účtovné systémy

Pohoda za poplatok za poplatok
Money S3 - objednávky za poplatok za poplatok
iné za poplatok za poplatok
Používame cookies. Pokračovaním používania našich služieb s tým súhlasíte. | Ok | Viac info >>